5 پیشنهاد برای ست کردن مانتو و روسری

5 پیشنهاد برای ست کردن مانتو و روسری

هر خانم ایرانی زمانی که تصمیم به خارج شدن از منزل را دارد قطعا به این فکر می کند که چه مانتویی را با چه روسری ست کند. ست کردن مانتو با روسری برای خانم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

در این مقاله می خواهیم شما را با اصول ست کردن مانتو با شال یا روسری آشنا کرده تا با پیروی از این اصول دیگر دغدغه اینکه کدام روسری را با کدام مانتو بپوشید نداشته باشید.

ست کردن مانتو و شال بسته به نوع مکانی هم که قرار است بروید متفاوت است. قطعا نحوه ست کردن لباس شما برای رفتن به سر کار با نحوه ست کردن شال و روسری برای رفتن به دیدار دوستانتان متفاوت خواهد بود.

علاوه بر طرح روسری یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید جنس روسری است. به عنوان مثال استفاده از روسری ابریشم خیلی برای سر کار پیشنهاد نمی شود. به طور کلی به سه مورد زیر در هنگام ست کردن شال یا روسری باید توجه داشته باشید:

  • طرح شال و روسری
  • جنس شال و روسری
  • مکانی که قرار است آن را استفاده کنید

ست کردن شال و روسری با مانتو مشکی

یکی از پرطرفدارترین رنگ های مانتو بین خانم ها، مانتو مشکی می باشد زیرا که می توان در هر موقعیت و مکانی آن را پوشید. اما آنچه در این میان حائز اهمیت می باشد این است که مانتو مشکی را نباید با شال مشکی ست کنید.

بهترین ست رنگ شال و روسری که می خواهید با مانتو مشکی ست کنید یکی از رنگ های قرمز، آبی اکواریومی، خاکستری، زرد و سبز تیره می باشد. شال های با طرح آبرنگی و گرافیکی نیز انتخاب مناسبی می باشد.

ست کردن روسری آبی با مانتو مشکی

ست کردن روسری با مانتو مشکی

ست کردن شال و روسری با مانتو سفید

مانتو سفید معمولا استفاده روزمره ندارد و بیشتر مورد استفاده عروس ها و مجالس رسمی می باشد و برای قدم زدن، محیط اداری و دانشگاه رفتن مناسب نیست.

اما اگر از جمله افرادی هستید که به این رنگ مانتو علاقه دارید باید بدانید اصول ست کردن مانتو و روسری با این رنگ بسته به سلیقه شما متفاوت است، یعنی می توانید از هر رنگی استفاده کنید جز سفید یکدست.

البته روسری هایی با پس زمینه سفید و طرح دار نیز انتخاب خوبی است.

ست کردن مانتو با روسری و شال طرح دار

استفاده از شال و روسری های طرح دار بسیار مرسوم شده و تنوع این شال ها بسیار زیاد می باشد. اگر می خواهید یان شال ها را با مانتو خود ست کنید باید بدانید اصول ست کردن مانتو و روسری در این روش، استفاده از مانتو های ساده است و بالعکس.

با این ترفند روسری شما جلوه بیشتری پیدا می کند و همچنین یک ترکیب مناسب برای اولین قرار و مجالس مهم مانند خواستگاری است.

ست کردن شال طرح دار

ست کردن روسری طرح دار

شال و روسری ساده

اگر برای شرکت در یک جلسه رسمی مانند مصاحبه کاری از روسری یا شال ساده استفاده می کنید، مانتو شما نیز باید ساده باشد اما اگر به یک مهمانی یا عروسی دعوت شده اید می توانید از یک مانتوی طرح دار در ترکیب خود استفاده کنید.

نحوه بستن شال و روسری

نحوه بستن شال و روسری با توجه به مدل مانتوی شما متفاوت است. بطور مثال اگر مانتوی شما در قسمت یقه، آستین، حاشیه و یا بالاتنه دارای طرح می باشد بهتر است شال و روسری خود را ساده ببندید. اما اگر مانتو شما ساده می باشد می توانید شال و روسری خود را بصورت مدل های متنوع و جدید ببندید.

در وب سایت لوکس شال می توانید آموزش بستن شال و روسری را دنبال نمایید.

ارسال نظر

ایمیل شما برای سایر کاربران نمایش داده نخواهد شد. *

با سپاس. نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید مدیر سایت به نمایش در می آید.