ساده ترین روش های بستن شال بصورت توربان

ساده ترین روش های بستن شال بصورت توربان

روسری معمولا استایلی شیک و زنانه به شما می دهد، اما می توان با بستن روسری به مدل های مختلف بسیار خاص تر به نظر رسید. اگر دوست دارید روسری یا شال خود را جوری استفاده نمایید که موهای شما کاملا درون آن قرار گیرد می توانید از توربان ها استفاده نمایید.

همچنین می توانید برای خرید روسری و شال زنانه از وب سایت لوکس شال به قسمت محصولات این فروشگاه اینترنتی مراجعه فرمایید و محصولات متنوع این فروشگاه را مشاهده کرده و سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

توربان چیست؟

توربان یک نوع سریند است که با استفاده از آن بانوان موهای خود را می پوشانند، البته گردن و گوش معمولا بیرون می ماند. توربان در هند و افریقا بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه وارد دنیای مد شده است و در غرب نیز از آن استفاده می گردد.

در حال حاضر برندهای زیادی به تولید توربان ها پرداخته اند، اما با کمی حوصله و سلیقه و بدون صرف هزینه می توانید با استفاده از شال و روسری هایی که در کمد دارید زیباترین توربان ها را برای خود بسازید.

آموزش بستن توربان با شال

ویدئو زیر یک روش راحت برای بستن توربانی زیبا با استفاده از یک شال را به آموزش می دهد، می توانید این توربان را بصورت تنها یا با استفاده از یک روسری طرح دار استفاده نمایید. برای این کار تنها به یک شال  و چند گیره نیاز دارید. ابتدا شال را روی سر خود قرار دهید و آن را در پشت سر خود با یک گیره محکم کنید. سپس دو طرف شال را بالای سر خود بیارید و یک گره بزنید. اضافی آن را پشت سر خود ببرید و با یک گیره محکم کنید. به همین راحتی یک توربان زیبا خواهید داشت.

 

ویدئو آموزش بستن توربان

 

  • ستایش
    7/1/2019

    خیلی زیباست اما حیف که تو ایران نمیشه اینجوری با حجاب بود گردن آدم معلومه

ارسال نظر

ایمیل شما برای سایر کاربران نمایش داده نخواهد شد. *

با سپاس. نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید مدیر سایت به نمایش در می آید.