راهنمای خرید هدیه روز مادر

راهنمای خرید هدیه روز مادر

هدیه دادن و هدیه گرفتن از عادت های خوبی است که علاقه ها را بیشتر می کند. روز زن و روز مادر هم فرصت مناسبی برای تشکر از زحمات مادران و همسران است. اما هدیه روز زن آداب و اصولی دارد، معمولا خانم ها با دیدن طلا و جواهرات بیشتر ذوق می کنند اما اگر گرونی ها مجالی برای خرید آن ها بدهد.

حواستون باشه خیلی از خانم ها از اینکه برای روز زن یا تولدشون وسایل خونه و آشپزخونه کادو بگیرید خوششون نمیاد. پس سعی کنید چیزی بخرید که برای خودشون باشه نه برای خونه! در این بین لباس، شال و روسری، لوازم آرایش، کیف و کفش و ... می توانند گزینه های خوبی باشند.

تقدیر از مادر در روز زن

بهترین هدیه برای روز زن چیست؟

با توجه به قیمت های نجومی خصوصا طلا و جواهر خیلی ها دیگه توانایی خرید کادوهای لوکس را ندارند. از طرفی روز مادر قشنگ ترین روز برای تشکر و قدردانی از سال ها تلاش و محبت بی وقفه از مادر هاست. با اینکه هیچ چیز نمیتونه محبت اونها رو جبران کنه اما یک هدیه کوچیک برای اینکه فقط بدونن ما همیشه به یادشون هستیم هم کفایت می کند.

ممکنه بعد از چند سال کادوهای تکراری بگیرید اما سعی کنید 2 سال پشت سر هم یک مدل هدیه نگیرید. اینجوری نشون می دهید که براشون وقت میزارید و فکر می کنید که امسال چه چیزی بهتر است بگیرید.

ایده های خرید هدیه روز مادر

اما با این قیمت ها برای روز مادر چی میشه خرید؟

با توجه به اینکه شال و روسری در ایران خیلی استفاده میشه، می توانید براساس بودجه ای که در نظر دارید شال یا روسری مناسبی پیدا کنید. شال و روسری براساس جنس و محل تولید قیمت های متفاوتی دارند.

شما می تونید روسری های میلیونی برند مثل دیور یا دلچی گابانا رو تهیه کنید. یا شال و روسری هایی که در چین و ترکیه و ... تولید می شوند. هر چند قیمت پایین تری نسبت به برند دارند اما چیزهایی مثل قیمت دلار، قیمت کارگر، قیمت پارچه و ... روی آن ها تاثیرگذار است، ولی با این حال روسری یا شال مناسبی میتونید پیدا کنید.

شال و روسری های ایرانی برعکس تصور همه می تواند قیمت بالاتری از روسری های وارداتی داشته باشند. جنس پارچه آن می تواند از ابریشم اعلا ، یا طراحی و کار دست باشد که هزینه بیشتری دارند. اما در این بین روسری های مرغوب با قیمت مناسب نیز بسیار است.

برای روز مادر شال بخریم یا روسری؟

تا اینجا مرحله اول رو رد کردید، حالا شال بهتره یا روسری؟؟ باید ببنید مامان قشنگتون یا همسر مهربانتون بیشتر شال استفاده می کنه یا نه، بعضی خانمها اصلا با شال میتونه خوبی ندارند و بیشتر روسری استفاده می¬کنند، برعکس بعضی فقط شال استفاده میکنند و کمد لباسشون پر از شال های پلیسه و نخی و شال لمه است. در هر صورت کارتون راحته و میدونید چی بخرید که بیشتر استفاده کنند.

شال یا روسری

شال و روسری ساده یا طرحدار؟

اگر از لباس ها و مانتوهای جدیدشون خبر دارید که کارتون راحتتر میشه. با مانتو و لباس ساده اصولا شال و روسری طرحدار جلوه بیشتری داره. روسری های ابریشم در این زمینه حرف اول رو میزنند، هم کیفیت خوبی دارند هم شیک و مجلسی هستند. معمولا روسری های ابریشم طرح دار و رنگی هستند، می توانید رنگ زمینه یا رنگ های به کار رفته در طرح آن را با رنگ لباستون ست کنید.

اگر هم طرفدار روسری های ساده هستید، روسری های ابریشم یا ابریشم ژاکارد انتخاب خوبی برای شما هستند، اما روسری های ابریشم قیمت بالایی دارند و شاید نتونید مدل مورد نظرتون را بخرید. اما نگران نباشید! شال و روسری اینقدر تنوع دارند که با هر قیمتی بخواهید میتونید پیدا کنید. میشه از روسری های ساتن، حریر، حریر نخ استفاده کنید. این جنس شال و روسری مناسب همه فصول سال هستند و طرح و رنگ های جذابی دارند.

با توجه به اینکه این سال ها روز مادر در انتهای سال است و فصل های گرم سال پیش رو هستند، روسری نخی می تواند انتخاب مناسبی براش ما باشد. روسری های نخی در تابستان بسیار پر طرفدار هستند. تنها جنسی که در این فصل گرم سال اندکی هوا از خود عبور می دهد تا خیلی احساس گرما نکنید شال و روسری نخی هستند. معمولا قیمت مناسبی دارند و در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود هستند.

در فصل سرما هم روسری های موهر و پشمی جایگاه خودشون رو دارند. معمولا رنگ های گرمی در آن ها به کار رفته و بخاطر جنسی که دارند شما را گرم نگه میدارند. شال های موهر کمی سبکتر از شال های بافتنی یا پشمی هستند اما هوای سرد از آن ها عبور نمی کند، پس خیالتون راحت باشه.

خرید اینترنتی شال و روسری

خرید اینترنتی هدیه روز مادر

اگر شما هم از قربانیان پشت گوش انداختن و خرید دقیقه 90 هدیه روز زن هستید، لوکس شال خرید شال و روسری رو براتون راحت می کنه. می توانید با مراجعه به وب سایت لوکس شال خیلی ساده با استفاده منو به شال یا روسری مد نظرتون برسید.

لوکس شال انواع شال و روسری با قیمت مناسب ارائه می دهد، هدف ما کسب رضایت مشتری در خرید آنلاین شال و روسری است.

این روزها که همه درگیر کار و درس و ترافیک هستند خریدهای آنلاین از سایت های معتبر می تواند خیلی در صرفه جویی در وقت تاثیر گذار باشد. به جای صرف وقت در ترافیک و انواع پاساژها و مغازه ها خیلی راحت با استفاده از گوشی موبایل خود در چند دقیقه سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت براتون ارسال بشه.

از کیفیت و جنس و مدلی که انتخاب می کنید مطمئن باشید، چون کارهای ما توسط خانم ها انتخاب میشه و خیلی به جنس و طرح کار اهمیت میدیم. بیشتر طرح ها و کارهای به روز را داریم و سعی می کنیم تمام سلیقه هارو پوشش بدیم. تنوع مدل شال و روسری در بازار بسیار فراوان است اما در لوکس شال سعی شده است تا از هر مدل برترین محصولات گردآوری شود.

کارهای سفارشی شما مجدد در هنگام ارسال چک می شوند که مشکلی نداشته باشند تا مجبور به مرجوع آن شوید. وب سایت لوکس شال دارای نماد اعتماد الکترونیک است، این یعنی از خریدتون مطمئن باشید چون همه پرداخت ها اینجا قابل پیگیری هستند. برای روز مادر حتما به وبسایت لوکس شال سر بزنید، تخفیفات ویژه ای برای این روز بزرگ براتون خواهیم داشت.

ارسال نظر

ایمیل شما برای سایر کاربران نمایش داده نخواهد شد. *

با سپاس. نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید مدیر سایت به نمایش در می آید.