آویز روسری و شال

آویز روسری و شال

شال و روسری یکی از پرکاربردترین ملزوماتی است که خانم های ایرانی از آن استفاده می کنند. تو کمد هر خانم انواع و اقسام شال و روسری پیدا میشه، از نخی و ساده گرفته تا مجلسی و ابریشم.

نظم دهی به این همه شال و روسری کمی چالش برانگیز است. اگر شما هم جزو این افراد هستید ادامه مطالب را بخوانید تا مدل های متنوع چوب لباسی ها و آویزهای شال و روسری رو ببینید.

استفاده از آویزهای شال و روسری

با داشتن این آویز ها و چوب لباسی ها دیگر زمان خرید روسری و شال نیازی نیست نگران داشتن فضا باشید. این ها فضای زیادی نمی گیرند و به راحتی می توانید روسری ها تون رو در کمدتون جا بدید.

یکی از ساده ترین راه ها استفاده از آویز شال و روسری است. این آویزها در مدل های مختلفی در بازار موجود هست و قیمت مناسبی هم دارد. به سادگی به کمد شما نظم و ترتیب میدهد.

جا لباسی شال و روسری

این آویزها علاوه بر اینکه باعث مرتب شدن کمد و اتاق شما میشه باعث میشه تا روسری هاتون چروک هم نشند. چون اگه بخواید روسری ابریشم یا روسری های نخی و شال هاتون رو روی هم دیگه داخل کمد بذارید باعث چروک شدن روسری های زیری میشوند.

چوب لباسی روسری
چوب لباسی شال

برخی مدلها مانند عکس زیر هم به عنوان نظمدهنده هستند و هم به عنوان دکور در گوشه ای از فضای اتاق قابل استفاده می باشند.

با استفاده از این مدلها هم روسری هاتون مرتب و منظم میشه هم اتاقتون چیدمان جدیدی پیدا می کنه.

چوب لباسی ایستاده روسری

استفاده از جداکننده ها برای چیدن شال و روسری

جداکننده ها برای داخل کشو به کار می روند و علاوه بر شال و روسری می توانید وسایل دیگری را هم مثل جوراب منظم کنید.

جدا کننده ها انواع مختلفی دارند و معمولا جنس آنها پارچه ای است و قابل شستشو می باشند. همچنین به راحتی قابل تهییه از بازار هستند.

جدا کننده داخل کشو
چیدن روسری در کشو

استفاده از گیره های چوبی

با مقداری خلاقیت میتوانید با استفاده از گیره های چوبی و یک تخته چوب، آویز روسری خودتون رو بسازید. به وسایل زیادی احتیاج ندارد و هزینه آنچنانی هم براتون نخواهد داشت. در عوض زیبایی خاصی همراه با هنر دست خودتون را روی دیوار یا پشت در اتاق خواهید داشت.

آویز روسری جدید
  • سارا
    4/15/2019

    اون عکس اولیه که آویز شال و روسری هست رو من دارم. خیلی خوبه و یه عالمه روسری رو می تونم تو یه جای خیلی کم از کمد بذارم. این مدل جدا کردن کشو هم خیلی ایده خوبی بود.

ارسال نظر

ایمیل شما برای سایر کاربران نمایش داده نخواهد شد. *

با سپاس. نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید مدیر سایت به نمایش در می آید.